Alle gode ting er tre

Å blogge er vanskeligere enn mange tror. Dette er tredje gang jeg forsøker meg i bloggsfæren – fjerde om vi regner med et opphold på Livejournal som til slutt ble kuppet av konspirasjonsteoretikere, en historie jeg håper å få delt etter hvert.

Min første blogg – på gode gamle Blogspot – var en forsøksvis bisarrhumoristisk sak viet til underlige nettsteder, iblandet en seriøs kommentar nå og da. Den manglet noe egentlig fokus, og etter som tiden gikk ble det stadig mer klart for meg at den hadde malt seg selv inn i et hjørne. Det var på tide å pensjonere den.

Det neste forsøket var derimot dypt seriøst, og dedikert til nyheter og kommentarer omkring Russland og Balkan, en av mine mange særinteresser. Det viste seg snart at å drive en slik blogg krevde mer arbeid og oppfølging enn jeg var klar for å gi den. Derfor ble den også sendt til De Evige Bloggsfærer.

Men, det har blitt mer og mer fristende å prøve igjen, og jeg har gitt etter for fristelsen. Forhåpentligvis mer vellykket denne gangen. Håpet er å holde en god balanse mellom det seriøse og det bisarre. Den som har orket å lese så langt og som til og med er villig til å gjøre seg selv så vondt at de scroller nedover vil straks få møte en av konspirasjonsverdenens underligste utvekster, som vi må tro gleder seg over kveldens filmpremiere.

Velkommen, og god fornøyelse!

-John

 

One thought on “Alle gode ting er tre

  1. Hei! Satte pris på det du skrev her! 🙂
    Savnet noen ord om deg selv. Altså ikke ditt fulle navn, men om hva du vil skrive om, og dine preferanser som har relevans for bloggen.
    Vil se innom bloggen din senere.

Legg igjen en kommentar

